Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Ανάγκη να σε πάρω εγώ...

Το μέλλον των παιδιών μας είναι στα χέρια μας
Μπρεχτ-Χατζιδάκις-Ελύτης: "Ανάγκη να σε πάρω εγώ"

Το τραγούδι "Ανάγκη να σε πάρω εγώ", σε σύνθεση του Μάνου Χατζιδάκι και στίχους του Μπρεχτ σε απόδοση Οδυσσέα Ελύτη και ερμηνεία Σπύρου Σακκά, περιλαμβάνεται στο άλμπουμ "Ο κύκλος με την κιμωλία".
 
 Σε κανένα παιδί δεν αξίζει να υποφέρει...
 
Ανάγκη να σε πάρω εγώ
που έτσι σε παρατήσανε
μονάχο κι έρμο κι ορφανό
παιδάκι μου, πώς σε πονώ.
Το ρούχο το μεταξωτό
μες στο ποτάμι το 'ριξα

φτωχά κουρέλια σου φορώ

παιδάκι μου, πώς σ' αγαπώ.


Δρόμο σε πήγα, δρόμο μακρινό

νυχτόμερα βαδίζοντας

πείνασα και ματώθηκα

μα να σ' αφήσω δεν μπορώ.


Σε μαύρες μέρες και σκληρές

πλένω σε και βαφτίζω σε

μες στο κατάψυχρο νερό

μην κλαις και μου πικραίνεσαι.
από το  www.hamomilaki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: